Czynności w zakresie rozliczania należności z tytułu składek na ubezpieczenie społeczne, bieżące księgowanie, uwzględnianie obrotów i sald, przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji w sprawach ulg w spłacie należności z tytułu składek na ubezpieczenie społeczne rolników, wydawanie zaświadczeń o podleganiu ubezpieczeniu społecznemu rolników, ustalanie obowiązku i okresów ubezpieczenia oraz sporządzanie decyzji dotyczących podlegania ubezpieczeniu społecznemu rolników przy jednoczesnym prowadzeniu pozarolniczej działalności gospodarczej, sporządzanie i prowadzenie właściwej dokumentacji, sprawozdawczości oraz korespondencji w powyższych sprawach
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wykształcenie: średnie zawodowe
Wymagania inne:
Znajomość ustawy o ubezpieczeniu społecznym rolników i statutu KRUS, znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego w zakresie wydawania decyzji oraz zaświadczeń, wysoka kultura osobista, umiejętność obsługi aplikacji i urządzeń biurowych, umiejętność sporządzania pism i notatek, umiejętność pracy w zespole, orientacja na interesanta, komunikatywność, co najmniej roczny staż pracy w przypadku posiadania wykształcenia średniego. Ogłoszenie nr BIP 0800-OP.110.32.2025
Miejsce pracy:
Zamość
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:
od 4 666 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu
Informacja dla Kandydatów
Pracodawca może zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.