Komenda Powiatowa Policji w Tomaszowie Lubelskim Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Tomaszów Lubelski
Ogłoszenie o naborze Nr 145961
Warunki pracy
Pracownik wykonuje czynności o charakterze statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze oraz dynamicznym związane z przemieszczaniem się po poszczególnych piętrach budynku oraz po terenie otwartym KPP w Tomaszowie Lubelskim przy ul. Żeromskiego 4. Czynności wykonywane są w większości w pozycji siedzącej i są związane z pracą z dokumentami, obsługą komputera powyżej 4 godzin na dobę, obsługą urządzeń biurowych (telefon, drukarka, skaner, projektory, niszczarka papierów), prowadzeniem rozmów telefonicznych wewnętrznych i zewnętrznych. Praca w oświetleniu naturalnym oraz sztucznym. Na stanowisku specjalisty zadania realizowane są samodzielnie, często pod presją czasu. W przypadku zaistnienia sytuacji bezprecedensowej zwraca się o pomoc do przełożonego, od pracownika natomiast oczekuje się przedstawienia własnej propozycji rozwiązania problemu. Występują kontakty z interesantami wewnętrznymi urzędu i zewnętrznymi – interesanci zainteresowani służbą i pracą w Policji, pracownicy ZUS, urzędu pracy, PFRON, sądu rejonowego, prokuratury w zakresie szkoleniowo-kadrowym.
Lokalizacja stanowiska pracy – budynek KPP w Tomaszowie Lubelskim przy ul. Stefana Żeromskiego 4, w pomieszczeniu biurowym Zespołu Kadr i Szkolenia KPP w Tomaszowie Lubelskim na I piętrze. Budynek jest dostosowany dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich (podjazd, winda, przystosowane sanitariaty) oraz nie jest dostosowany dla osób niedowidzących, niewidomych oraz niesłyszących i głuchoniemych – bariery architektoniczne.
Zakres zadań
Planowanie przedsięwzięć szkoleniowych, sporządzanie rocznych planów szkoleniowych oraz sporządzanie i prowadzenie dokumentacji związanej z doskonaleniem zawodowym realizowanym w jednostce.
Realizowanie przedsięwzięć związanych z przygotowaniami obronnymi Policji w zakresie właściwości komórki
Obsługa systemu KADRA – SWOP w celu wprowadzania i bieżącej aktualizacji danych w systemie.
Prowadzenie akt osobowych policjantów i pracowników cywilnych, przechowywanie, archiwizowanie oraz udostępnianie tych akt zgodnie z zachowaniem zasad określonych w przepisach o ochronie informacji niejawnych oraz o ochronie danych osobowych.
Współpraca z kierownikami komórek organizacyjnych w zakresie opiniowania policjantów w celu terminowości ich sporządzania oraz prowadzenie odpowiedniej dokumentacji w tej sprawie.
Prowadzenie spraw związanych z urlopami, zwolnieniami od zajęć służbowych policjantów, a także sporządzanie planów urlopów i prowadzenie ewidencji.
Wykonywanie czynności w zakresie zaopatrywania Komendy w pieczęcie i stemple służbowe oraz prowadzenie ewidencji pieczęci i stempli.
Sporządzanie sprawozdań z działalności szkoleniowej KPP w Tomaszowie Lubelskim oraz sprawozdań dotyczących korpusu służby cywilnej
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy biurowej w administracji
Znajomość ustawy o Policji i przepisów wykonawczych, znajomość przepisów prawa pracy i ustawy o służbie cywilnej
Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa dopuszczającego do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą"poufne" lub złożenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego dopuszczającego do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne"
Umiejętność analitycznego myślenia
Komunikatywność, kreatywność, asertywność
Umiejętność działania w sytuacjach stresowych
Umiejętność stosowania prawa w praktyce
Umiejętność pracy w zespole
W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22.07.1944r. do dnia 31.07.1990r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatów/ kandydatek urodzonych 1 sierpnia 1972r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się po 1 sierpnia 1972r.
Posiadanie obywatelstwa polskiego
Korzystanie z pełni praw publicznych
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Umiejętność obsługi programu „Płatnik”
Umiejętność rozwiązywania problemów
Informacja dla Kandydatów
Pracodawca może zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.