AMW Towarzystwo Budownictwa Społecznego „KWATERA” Sp. z o.o.
Obecnie poszukuje pracownika na stanowisko:
Specjalista ds. administrowania nieruchomościami
Wymiar etatu: 1
Specjalista ds. administrowania nieruchomościami
Miejsce pracy: lubelskie / Zamość
Opis stanowiska
Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie realizacja obowiązków wynikających z umów o administrowanie nieruchomościami, w szczególności:
Prowadzenie i wykonywanie nadzoru administracyjnego nad zasobem budynków i lokali mieszkalny Skarbu Państwa oraz Wspólnot Mieszkaniowych, w szczególności:
nadzór nad właściwym realizowaniem umów zawartych z dostawcami usług związanych z nieruchomością (w szczególności umów na sprzątanie i konserwację bieżącą) oraz potwierdzanie protokołów odbioru (usług, usuniętych awarii i usterek),
podejmowanie niezwłocznie niezbędnych czynności mających na celu usunięcie awarii oraz jej przyczyn i skutków;
przygotowywanie i wysyłanie zapytań ofertowych dotyczących usług związanych z utrzymaniem nieruchomości;
dokonywanie czynności związanych z przekazywaniem/zdawaniem lokali;
dokonywanie odczytów wskazań liczników głównych i podliczników (liczników indywidualnych w lokalach) i ich ewidencjonowanie z uwzględnieniem ważności cech legalizacyjnych;
systematyczne przeprowadzanie wizji lokalnych części zabudowanych jak i niezabudowanych;
udział w przeglądach technicznych, dostaw, robót i usług w zakresie technicznego utrzymania nieruchomości, utrzymania czystości, ochrony osób i mienia i innych dotyczących prawidłowej eksploatacji;
prowadzenie i aktualizacja ewidencji: urządzeń pomiarowych, najemców, właścicieli, uchwał WM itp.;
uczestniczenie w zebraniach Wspólnot Mieszkaniowych oraz pozyskiwanie podjętych uchwał przez Wspólnoty Mieszkaniowe;
organizacja i obsługa zebrań WM;
obsługa korespondencji (z mieszkańcami, usługodawcami i organami administracji);
bieżący kontakt z AMW OReg w Lublinie dotyczący lokalizacji: Chełm, Hrubieszów, Zamość i Wspólnotami Mieszkaniowymi w zakresie właściwego wykonywania zawartej umowy o zarządzanie nieruchomościami stanowiącymi zasób AMW oraz umów o administrowanie Wspólnot Mieszkaniowych .
Wymagania
wykształcenie min. średnie,
znajomość programów komputerowych: pakiet MS Office (Word, Excel, Outlook) – w stopniu umożliwiającym samodzielną pracę,
prawo jazdy kat. B oraz możliwość dysponowania własnym samochodem – mile widziana (rekompensowane finansowo przez pracodawcę),
umiejętność rozwiązywania problemów, dobra organizacja czasu pracy, rzetelność.
Oferujemy
pracę w stabilnej firmie,
zatrudnienie na umowę o pracę,
szkolenia zawodowe,
pakiet medyczny dla pracownika oraz możliwość nabycia pakietu dla rodziny na atrakcyjnych warunkach,
dodatkowe ubezpieczenie,
pakiet socjalny.
karty sportowe
Informacja dla Kandydatów
Pracodawca może zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.