Przyjmowanie, ewidencjonowanie, kompletowanie, powielanie, rozdzielanie, wysyłka i archiwizowanie dokumentów i korespondencji przychodzącej i wychodzącej. Zapewnienie obiegu dokumentów zgodnego z procedurami i dekretacją. Koordynowanie przepływu informacji między Zarządem a pracownikami i klientami Spółki. Obsługa sekretarska i recepcyjna gości. Obsługa urządzeń biurowych (telefon, kopiarka, drukarka, skaner, poczta mailowa). Przyjmowanie i przekierowywanie rozmów oraz przyjmowanie wiadomości telefonicznych. Sporządzanie notatek z rozmów telefonicznych i przekazywanie do odpowiedniej komórki organizacyjnej. Rejestracja skarg i wniosków. Koordynowanie działań związanych z kontrolą wewnętrzną i zewnętrzną, przechowywanie dokumentacji dotyczącej kontroli. Planowanie i umawianie spotkań Zarządu. Prowadzenie terminarza, organizowanie i uzgadnianie czasu pracy Zarządu. Sporządzanie projektów pism i przygotowywanie korespondencji wychodzącej. Organizowanie podróży służbowych Zarządu. Monitorowanie jakości infrastruktury Spółki i realizacja działań w celu zapewnienia wyposażenia Spółki w niezbędne materiały biurowe i urządzenia. Organizowanie pracy biura Zarządu w zakresie zaopatrzenia w artykuły spożywcze, materiały biurowe oraz sprawności urządzeń biurowych. Prowadzenie i aktualizacja rejestru oraz zbioru zarządzeń i decyzji Prezesa Zarządu. Prowadzenie ewidencji wyjść służbowych, prywatnych i ewidencji wyjazdów służbowych pracowników.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany Uprawnienia: osoba dokładna Uprawnienia: E-doręczenia Uprawnienia: osoba samodzielna Uprawnienia: komunikatywność Uprawnienia: obsługa MS Office Uprawnienia: umiejętność obsługi urządzeń biurowych Uprawnienia: dobra organizacja pracy Uprawnienia: zaangażowanie
Wymagania inne:
Min. 2 lata doświadczenia na stanowisku pracownika biurowego, doświadczenie przy archiwizacji dokumentów - mile widziane.Art. 69. Pierwszeństwo w skierowaniu do udziału w formach pomocy przysługuje: 1) bezrobotnym posiadającym Kartę Dużej Rodziny, o której mowa w art. 1 ust. 1 ustawy z dnia 5 grudnia 2014 r. o Karcie Dużej Rodziny; 2) bezrobotnym powyżej 50. roku życia; 3) bezrobotnym bez kwalifikacji zawodowych; 4) bezrobotnym niepełnosprawnym; 5) długotrwale bezrobotnym; 6) bezrobotnym i poszukującym pracy, będącym osobami do 30. roku życia; 7) bezrobotnym samotnie wychowującym co najmniej jedno dziecko.
Miejsce pracy:
Zamość
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 4 700 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu
Informacja dla Kandydatów
Pracodawca może zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.