Biężąca obsługa pracy przedsiębiorstwa, w tym: przyjmowanie, ewidencjonowanie oraz prawidłowy obieg korespondencji (poczta przychodząca, wychodząca), obsługa poczty elektronicznej, odbieranie połączeń telefonicznych, obsługa urządzeń biurowych, przygotowywanie projektów pism, sprawozdań i wniosków składanych przez syndyka masy upadłości w prowadzonych postępowaniach, kontaktowanie się z sądem, organami administracji publicznej oraz stronami prowadzonego postępowania upadłościowego.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: prawnicze, administracyjne, ekonomiczne Uprawnienia: dobra znajomość obsług pakietu MS Office Uprawnienia: dobra znajomość obsługi komputera
Wymagania inne:
Min. 3 lata doświadczenia w pracy na stanowisku pracownik administracyjno-biurowy.
Miejsce pracy:
Zamość
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 4 666 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu
Informacja dla Kandydatów
Pracodawca może zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.