Komenda Miejska Policji w Zamościu Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Zamość
Ogłoszenie o naborze Nr 136596
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
Praca w systemie ośmiogodzinnym
Praca w pomieszczeniach Komendy
Stanowisko pracy wyposażone w monitor ekranowy
Praca biurowa związana z obsługą klienta wewnętrznego i zewnętrznego
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Naturalne i sztuczne oświetlenie
Praca na I piętrze
Budynek posiada podjazd, windę oraz toaletę dostosowaną dla osób niepełnosprawnych.
Zakres zadań
Organizuje i koordynuje obieg korespondencji jawnej Komendy Miejskiej Policji w Zamościu
Obsługuje składy chronologiczne i składy informatycznych nośników danych
Zapewnia wysyłkę korespondencji wychodzącej za pośrednictwem Poczty Specjalnej
Obsługuje ekspedycję w systemie Elektronicznego Obiegu Dokumentów
Obsługuje przesyłki przeznaczone do nadania za pośrednictwem Poczty Polskiej S.A. z wykorzystaniem programu E-Nadawca
Obsługuje System Elektronicznego Obiegu Dokumentów w zakresie swoich kompetencji
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
Obsługa komputera, dobra znajomość pakietów biurowych (Word, Excel)
Komunikatywność
Umiejętność efektywnego wykorzystania czasu pracy, umiejętność pracy samodzielnej i w zespole
Dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
Posiadanie obywatelstwa ukraińskiego – dotyczy obywateli Ukrainy, przebywających legalnie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej lub których pobyt na tym terytorium jest uznawany za legalny na podstawie art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 12 marca 2022 r. o pomocy obywatelom Ukrainy w związku z konfliktem zbrojnym na terytorium tego państwa
W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
Posiadanie obywatelstwa polskiego
Korzystanie z pełni praw publicznych
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe