pracowała w sprzedaży produktów bankowych, finansowych lub telekomunikacyjnych (jeśli nie masz doświadczenia, możesz je zdobyć na stanowisku Młodszego Opiekuna Klienta),
posiada wykształcenie min. średnie,
jest silnie nastawiona na realizację celów, również tych związanych z własnym rozwojem zawodowym,
jest otwarta na ludzi i lubi z nimi rozmawiać.
Będziesz odpowiedzialny za:
diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów,
nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami,
realizację celów sprzedażowych,
kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi,
operacyjną obsługę Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
U nas możesz:
pracować w instytucji finansowej z przyjaznym środowiskiem pracy,
mieć stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę,
utrzymać równowagę pomiędzy pracą a życiem prywatnym,
posiadać realny wpływ na to, ile zarabiasz (poprzez atrakcyjny system prowizyjny),
korzystać z bogatego pakietu benefitów (Pakiet Lux Med, Program MultiSport, Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych, Ubezpieczenia grupowe, Pracowniczy Program Emerytalny, Microsoft Office 365 do prywatnego użytku).
Chcesz wiedzieć więcej? Wejdź na www.pocztowy.pl/kariera
Bank Pocztowy świadczy bezpieczne i proste usługi finansowe w placówkach własnej sieci, a także w Urzędach Pocztowych na terenie całego kraju. Specjalizujemy się w najprostszych produktach bankowych oferowanych w polskich złotych dla Klientów detalicznych, a także Klientów instytucjonalnych. Prowadzimy również działalność w segmencie rozliczeniowym i skarbowym.
Kluczowa jest dla nas atmosfera pracy, sprzyjająca rozwijaniu nowych inicjatyw i poszerzaniu wiedzy. Jesteśmy nastawieni na osiągnięcie celów biznesowych, które są dla nas najważniejsze. Wierzymy, że dobry zespół zrealizuje nawet najbardziej wymagające projekty. Możesz się o tym przekonać, gdy dołączysz do naszej firmy.