egregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju; sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym; sprawdzanie zapisów kont rozrachunkowych oraz uzgadnianie sald z dostawcami i odbiorcami; wprowadzanie do systemu finansowo-księgowego zadekretowanych dokumentów; kompletowanie dowodów księgowych stanowiących podstawę wystawiania dokumentów korygujących; wypełnianie formularzy podatkowych i sporządzanie zestawieńfinansowych na podstawie zapisów księgowych
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: zdolności analityczne Uprawnienia: duża motywacja do pracy Uprawnienia: obsługa urządzeń biurowych Uprawnienia: skupienie na celu Uprawnienia: obsługa komputera pakiet Microsoft Office
Wymagania inne:
Miejsce pracy:
Krasnystaw
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 4 242 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Krasnymstawie
Informacja dla Kandydatów
Pracodawca może zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.