segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju, sprawdzanie pod wzgledem formalno- rachunkowym, sprawdzanie zapisow kont rozrachunkowych oraz uzgadnianie sald z dostawcami i odbiorcami, wprowadzanie do systemu finansowo-ksiegowego zadekretowanych dokumentów, kompletowanie dowodów księgowych stanowiących podstawę wystawiania dokumentów korygujących, wypełnianie formularzy podatkowych i sporządzanie zestawień finansowych na podstawie zapisów księgowych
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: dobra organizacja pracy Uprawnienia: zdolności analityczne Uprawnienia: obsługa pakietu Office Uprawnienia: obsługa urządzeń biurowych Uprawnienia: wysoka kultura osobista Uprawnienia: obsługa programów komputerowych
Wymagania inne:
wymagane wykształcenie lub doświadczenie w zawodzie
Miejsce pracy:
Krasnystaw
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 4 242 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Krasnymstawie