Porządkowanie akt spraw ostatecznie załatwionych do przekazania do archiwum zakładowego, przyjmowanie, znakowanie pieczęcią wpływu i rejestrowanie przesyłek wpływających do sądu, rozdzielanie korespondencji pomiędzy poszczególne komórki organizacyjne sądu, wykonywanie innych czynności w zakresie stanowiska zleconych przez Kierownika.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: prawnicze lub administracyjne Uprawnienia: umiejętność szybkiego pisania na komputerze Uprawnienia: umiejętność radzenia sobie ze stresem Uprawnienia: umiejętność obsługi komputera
Wymagania inne:
Miejsce pracy:
Zamość
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie brutto:
1 994,40 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu
Informacja dla Kandydatów
Pracodawca może zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.