porządkowanie, analiza i selekcja CV kandydatów, przygotowywanie i administrowanie wewnętrzną bazą dokumentów aplikacyjnych, prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych w firmie, a także testów psychologicznych i testów predyspozycji, aktywne poszukiwanie kandydatów do pracy
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe, brak Uprawnienia: obsługa komputera (Microsoft Office,Excel,Word Power Point) Uprawnienia: dobra organizacja pracy i samodzielność, komunikatywność, rzetelność, uczciwość Uprawnienia: aktywna obsługa klienta przez telefon
Wymagania inne:
Doświadczenie zawodowe.
Miejsce pracy:
Zamość
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Wynagrodzenie brutto:
od 18,3 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu
Informacja dla Kandydatów
Pracodawca może zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.