Obsługa urządzeń biurowych; przyjmowanie korespondencji wpływającej i znakowanie jej pieczęcią wpływu; rozdzielanie przyjętej korespondencji do poszczególnych komórek organizacyjnych, stosownie do wewnętrznych ustaleń zawartych w instrukcji kancelaryjnej; sporzadzanie wykazów korespondencji; ekspedycja akt i korespondencji; obsługa programu komputerowego; sporządzanie projektów pism; podkładanie do akt zwrotnych poświadczeń odbioru; współpraca z pracownikami merytorycznymi.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak Uprawnienia: obsługa komputera
Wymagania inne:
Wymóg niekaralności.
Miejsce pracy:
Zamość
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie brutto:
1 440 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu